Πέμπτη 21 Ιουλίου 2011

Το καλοκαίρι της αβεβαιότητας: Προγραμματικές δηλώσεις


pepON Κι ενώ η Αθήνα βρίσκεται σε κίτρινη πολιορκία, κι ενώ στις Βρυξέλλες σήμερα γίνεται έκτακτη σύνοδος κορυφής για την οικονομική σταθερότητα της Ευρωζώνης και την Ελλάδα, ενώ η οικονομία της  Κύπρου, όπου πολλοί Έλληνες πήγαν τις καταθέσεις τους παίρνει την κάτω βόλτα (αυτό πολύ το χάρηκα, καλά να πάθουν) εγώ φεύγω για διακοπές. Αναγκαστικές και με μισή καρδιά γιατί δουλειά δεν έχω και ως εκ τούτου ούτε και λεφτά για να τις κάνω όπως γουστάρω. Δε συνεχίζω άλλο, τα έχω αναλύσει σε άλλη ανάρτηση. Φεύγω κι αφήνω πίσω μου συντρίμμια...

Από σήμερα λοιπόν θα είμαι on και off από τη λατρεμένη νήσο Σέριφο με τα κρυστάλλινα νερά και τις υπέροχες παραλιές (η φωτό είναι από τη μαγευτική παραλία της Λιάς όπου θα Λια..ζομαι γυμνός). Βλέπω φέτος να κάνω παρατεταμένες εξορμήσεις στις παραλίες και να βγάζω το άχτι μου στο κολύμπι. Έτσι για να ξεχνιέμαι. Οι έξοδοί μου στα clubs του νησιού θα είναι μειωμένες λόγω αψιλίασης. Κυρίως θα πηγαίνω στα live του Μεταλλείου ή αν μαζευτεί μεγάλη παρέα για εξόρμηση. Την υπόλοιπη μέρα το internet on the go θα πάρει φωτιά γιατί θα κοιτώ και θα στέλνω πολλά e-mails για δουλειά ενώ ότι θα μένει από τα καλοκαιρινά απογεύματα θα καταναλώνεται σε ανάγνωση βιβλίων φιλοσοφίας (ναι καλά διαβάσετε βιβλία φιλοσοφίας θα διαβάσω αυτό το καλοκαίρι: Λάχη και Λύσι του Πλάτωνα, τα Μετά τα Φυσικά του Αριστοτέλη και τον Αδαή Φιλόσοφο του Βολταίρου) και σε παρακολούθηση σειρών που έχω κατεβάσει (τον 2ο κύκλο του Glee, τον 1ο κύκλο του Treme και τη νέα επιτυχία Game of Thrones για την οποία έχω ακούσει τα καλύτερα).

Είμαι σίγουρος ότι η Σέριφος θα μου προσφέρει την ηρεμία που χρειάζομαι και ελπίζω κάποια στιγμή να λάβω κάποια καλή είδηση και να γυρίσω στην Αθήνα ή να πετάξω στο εξωτερικό...fingers crossed. Καλό καλοκαίρι. pepOFF

Δεν υπάρχουν σχόλια: