Πέμπτη 14 Ιουλίου 2011

Με το ένα πόδι στ' άστρα και τα δυο στην κόλαση



pepON Η αντίστροφη μέτρηση για τις διακοπές άρχισε. Δειλά δειλά ξεδιαλύνω τι ρούχα θα πάρω, ποια βιβλία θα πάρω μαζί μου (αποφάσισα να πάρω μόνο βιβλία φιλοσοφίας), τι cd θα κατεβάσω, ποια επεισόδια σειρών θα κάψω σε dvd (Glee, Treme, Game of Thrones στάνταρ)... κάποια τελευταία ψώνια και ρυθμίσεις για το internet on the go. H "ζωή" αρχίζει να μπαίνει σιγά σιγά σε καλοκαιρινούς ρυθμούς...ποια ζωή όμως;

Φέτος κάτι με τραβάει πίσω. Είναι η συλλογική κατάθλιψη που μας έχει πιάσει όλους τους Έλληνες; Είναι η ανασφάλεια για το μέλλον; Είναι οι τύψεις που αν και άνεργος έχω την τύχη να έχω δικό μου σπίτι σε νησί ενώ άλλοι θα ξεροψήνονται στην Αθήνα; Με μισή καρδιά θα φύγω. Για πρώτη φορά εύχομαι κάτι να συμβεί και να μην πάω διακοπές. Κάτι καλό. Να χτυπήσει το τηλέφωνο για δουλειά από τα αμέτρητα βιογραφικά που έχω στείλει και συνεχίζω να στέλνω.

Και πέρσι τέτοια εποχή ήμουν άνεργος. Αλλά δε με ένοιαζε τόσο αν και προσπαθούσα. Είχα μόλις απολυθεί από το Στρατό και το νησί φάνταζε παράδεισος. Φέτος μετά από μια δουλειά τριώρου που δεν ανταμείφθηκε όπως θα μου άξιζε και μια αμισθί πρακτική που το μόνο που μου έδωσε ήταν γνώσεις, με ελάχιστες συνεντεύξεις χωρίς αποτέλεσμα, με μια χώρα που παραπαίει, με προσωπικές απώλειες και οικονομικές φουρτούνες, με τι ψυχολογία να πας διακοπές κι ας μην πληρώνεις ξενοδοχεία και διατροφή; Με τι καρδιά να απολαύσεις το δροσερό νερό της θάλασσας των Κυκλάδων όταν όλα γύρω σου γκρεμίζονται; Αυτό το καλοκαίρι προμηνύεται να είναι το καλοκαίρι της κατάθλιψης και εμένα θα με βρει με το ένα πόδι στα άστρα και τα δυο στην κόλαση που λέει και το άσμα.

Το νησί ευτυχώς είναι κοντά. Αν συμβεί κάτι ενώ θα βρίσκομαι εκεί σε 2 ώρες θα είμαι Αθήνα. Για πρώτη φορά, εγώ ο Αιγόκερως που δε θέλει να φεύγει από το πρόγραμμα θέλω τόσο πολύ να μου ανατραπούν τα σχέδια...Καλωσήρθατε στο καλοκαίρι του 2011, το πιο απρόβλεπτο όλων... pepOFF


Δεν υπάρχουν σχόλια: