Τετάρτη 25 Μαΐου 2011

Νάνι, νάνι, νάνι


pepON Κοιμήσου αγγελούδι μου, κοιμήσου εσύ μωρό μου, Νάνι, νάνι, νάνι...τραγουδά ο Σάκης στη διαφήμιση της Αγελαδίτσας. Στην κόρη του. Όμως, όπως γνωρίζουν καλά όσοι φίλοι παρεπιδημούν στο χώρο του marketing και της διαφήμισης και γενικότερα στο χώρο των κοινωνικών επιστημών, η διαφήμιση περνά τα πιο ύπουλα μηνύματα.

Παίρνουμε ένα πολύ αναγνωρίσιμο πρόσωπο που λιώνουν οι πάντες για πάρτη του. Στη συγκεκριμένη περίπτωση υπάρχουν Ρουβίτσες ανεξαρτήτως φύλου και ηλικίας (οι Ρουβίτσες των 90s έχουν πια κόρες). Και το βάζουμε να λέει μια φαινομενικά αθώα φράση η οποία κρύβει το μήνυμα που θέλει να περάσει στο κοινό. Κοιμήσου αγγελούδι μου, κοιμήσου εσύ μωρό μου...Νάνι. νάνι, νάνι...κοιμήσου Έλληνα.Κοιμήσου...όσο άλλοι αποφασίζουν για εσένα χωρίς εσένα. Κοιμήσου, όπως κοιμόσουν τόσα χρόνια.. όταν αποκοιμιόσουν με το όνειρο του διορισμού, της αρπαχτής, της κονόμας. Κοιμήσου εσύ μωρό μου, που έμαθες να κάνεις διακοπές με δανεικά και τώρα ο μισθός σου που πετσοκόβεται δεν μπορεί να καλύψει την επίπλαστη ευημερία σου που οι έξυπνοι σου πουλήσανε κι εσύ, ηλίθια, τους πίστεψες. Κοιμήσου...μη σε νοιάζει που οι γύρω σου δεν έχουν δουλειά, μη σε νοιάζει που κι εσύ μπορεί να μην έχεις δουλειά στο μέλλον που φτιάχνεται όπως θέλουνε. Κοιμήσου σα μωρό, γιατί μωρό δεν πρόκειται να κάνεις- σε τι κόσμο θα το φέρεις, άλλωστε;

Κοιμήσου αγγελούδι μου, κοιμήσου εσύ μωρό μου...νάνι, νάνι, νάνι...Κοιμήσου Έλληνα. pepOFF

1 σχόλιο:

Nikos Lemo είπε...

Ο ΘΑΝΟΣ ΜΙΚΡΟΥΤΣΙΚΟΣ ΕΛΕΓΕ ΚΑΤΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ "ΟΛΑ ΚΑΛΑ" ΤΟΥ ΣΑΚΗ ΠΕΡΙ ΕΠΙΒΟΛΗΣ ΚΡΥΦΟΥ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΟΥ ΟΛΑ ΚΑΛΑ...
ΤΥΧΑΙΟ?ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ...