Δευτέρα 9 Μαΐου 2011

Ο Λάκης είναι το πρόβλημα;

pepON Από την Τρίτη που ο Λάκης Λαζόπουλος στο Αλ Τσαντίρι Νιουζ "αποκάλυψε" ότι η ηγεσία του ΠαΣοΚ είχε επαφές με τον Dominique Strauss-Kahn και συζητούσε για το ενδεχόμενο προσφυγής της χώρας μας στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο πριν από τις εκλογές του 2009 (ανακαλύψαμε πάλι την πυρίτιδα), το κυβερνών κόμμα εξαπολύει μια αδικαιολόγητη για εμένα επίθεση στον Τσαντιράρχη. Μέχρι και παπαγαλάκι της ΝΔ τον έβγαλαν.


Και εξηγούμαι. Οι διεθνείς οργανισμοί ιδρύθηκαν για να προσφέρουν αρωγή και τεχνογνωσία στις κυβερνήσεις. Το να έχει μια κυβέρνηση επαφές με στελέχη διεθνών οργανισμών είναι όχι μόνο λογικό αλλά και υγιές. Επίσης, πέραν από του γεγονότος ότι ο Λαζόπουλος με το Αλ Τσαντίρι δεν κάνει σάτιρα (αυτό το έκανε υποδειγματικά με τους Μήτσους και με ορισμένα νούμερα στο Τσαντίρι) αλλά λέει ξεκάθαρα τη γνώμη του υποδυόμενος τον (δικαίως) αγανακτισμένο Έλληνα πολίτη, σηκώνοντας το δάκτυλο και επιβάλλοντας τη γνώμη του στους χειροκροτητές του, δεν είναι παράνομο να ακούγεται η αντίθετη άποψη στα κοινώς παραδεκτά. Το να αποστέλλεται δελτίο τύπου που να κατηγορεί έναν σατιρικό (τρόπος του λέγειν) συγγραφέα ως παπαγαλάκι κόμματος δεν αρμόζει σε ένα κόμμα εξουσίας. Και όλο αυτό συνεπικουρούμενο από δημοσιεύματα εφημερίδας (όσοι διάβασαν το χθεσινό Βήμα, καταλαβαίνουν τι εννοώ).


Ο Λάκης είναι το πρόβλημα; Η κυβέρνηση έλυσε τα προβλήματα του τόπου; Το ζήτημα είναι να βγούμε από την κρίση. Και κάθε τεκμηριωμένη άποψη πρέπει να είναι σεβαστή. Το ύφος του Λαζόπουλου δε μου αρέσει. Αλλά δεν μπορώ να τον κατηγορήσω ότι υπηρετεί κομματικά συμφέροντα. Τη γνώμη του λέει, αρέσει δεν αρέσει. pepOFF


ΥΓ Καλώς σας βρήκα και πάλι. Καινούριο ψευδώνυμο. Καινούριο μπλογκ. Νέα αρχή. Ευχαριστώ τον φίλο και συστρατιώτη μου Νίκο Λέμο που εμπνεύστηκε το καινούριο μου ψευδώνυμο.

1 σχόλιο:

Nikos Lemo είπε...

ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΦΙΛΕ ΠΕΠΟΝ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΗ ΜΝΙΑ ΣΤΟ ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΟΥ ΜΟΛΟΝΟΤΙ ΕΓΩ ΕΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑ ΕΝΑ ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑΣ ΒΑΡΥΤΗΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ...
ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΠΟΛΛΑ,ΑΦΟΥ ΤΟ ΕΓΡΑΨΕΣ ΕΣΥ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΣΙΟ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΚΑΙ ΦΟΒΕΡΟ ΤΡΟΜΕΡΟ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ...
ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΓΙΑ ΝΟΥΜΕΡΟ ΠΑΝΩ ΑΠΟ C Ο ΛΕΜΟ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ...