Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2012

@manospep Blogovision no 16. Justin Bieber- Believe


16. Justin Bieber- Believe
Είδος: Pop
Ημερομηνία κυκλοφορίας: 15/06/2012

Η κατάθλιψη που σου δημιουργεί η ατμόσφαιρα στην Ελλάδα, χωρίς μέλλον, χωρίς προοπτική ξύπνησε το χαζοχαρούμενο που έχω μέσα μου...με τόση κατήφεια ήθελα κάποια στιγμή στα αυτιά μου κάτι που να μη με προβληματίζει, να μη με στεναχωρεί...Πολλά τετοια album θα δείτε στη λιστα μου. ίσως και το no1 να είναι κάτι τέτοια αλλά ακόμα είναι νωρίς...Ενα από αυτά λοιπόν  είναι και το album του Bieber που παραδόξως μου έφτιαχνε τη διάθεση...Ειναι πιτσιρίκι, αντιπροσωπεύει ολο αυτό το χαζογκομενίστικο που αντιπαθώ αλλά έχει ταλέντο...και ο ήχος του ωριμάζει σιγα σιγά...βέβαια το κάνει με ρυθμούς χελώνας γιατί δεν είναι και καμια μουσική ιδιοφυία αλλά βελτιώνεται...Jumping Fish 
σκίσε με...το αξίζω...

Boyfriend
Written by Justin Bieber, Mike Posner, Mason Levy & Matthew Musto


My List so far

16. Justin Bieber- Believe
17. Emeli Sande- Our Version of Events
18. The xx- Coexist
19. Example- The Evolution of Man
20. Pink- The Truth About Love

Δεν υπάρχουν σχόλια: