Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2011

@manospep Blogovision 2011. No 03. Red Hot Chili Peppers- I'm With You


03. Red Hot Chili Peppers- I'm With You
Είδος: Funk Rock
Ημερομηνία κυκλοφορίας: 26/08/2011

Το χάλκινο μετάλλιο απονέμεται στους Red Hot Chili Peppers που μετά από 5 χρόνια δισκογραφικής απουσίας επέστρεψαν με νέο άλμπουμ και νέο κιθαρίστα. Και νέο ήχο. Το alternative rock κυριαρχεί πλέον έναντι του funk ενώ οι χαρακτηριστικές κιθάρες του Frusciante αποτελούν πια παρελθόν. Ο νέος κιθαρίστας Josh Klinghofer μένει στα μετόπισθεν Πρωταγωνιστής πλέον ο εγκέφαλος του συγκροτήματος, ο μπασίστας Flea. Το I'm With You είναι μια στροφή στην καριέρα των Πιπεριών. Και είναι μια επιτυχημένη στροφή. Οι φανατικοί των παλιών πολύ δυναμικών Peppers θα απογοητευτούν αναμφίβολα. Αλλά εμένα μου άρεσε πάρα πολύ. Εξαιρετική παραγωγή από τον Rick Rubin και ένα album που κυλά ευχάριστα και δεν το βαριέσαι. Τους περιμένουμε με ανυπομονησία το Σεπτέμβριο στο Ολυμπιακό Στάδιο!!!!

My list so far

03. Red Hot Chili Peppers- I'm With You
04. Rihanna- Talk That Talk
05. Example- Playing with the Shadows
06. Foster the People- Torches
07. LMFAO- Sorry for Party Rocking
08. Evanescence- Evanescence
09. Lady Gaga- Born This Way
10. Coldplay- Mylo Xyloto
11. Cage the Elephant- Thank You, Happy Birthday
12. Bon Iver- Bon Iver
13. Bush- The Sea of Memories
14. Beyonce- 4
15. Incubus- If Not Now, When?
16. The Joy Formidable- The Big Roar
17. Charlene Soraia- Moonchild
18. Wretch 32- Black and White
19. Nickelback- Here and Now
20. Radiohead- The King of Limbs

PS Προς Jumping Fish: Εγώ μωρό μου δεν τη φοβάμαι τη ζωή και πίστεψέ με τα' χω βρει με τον εαυτό μου. Η λίστα μου έχει σχεδόν όλα τα είδη και δεν είναι αδιάφορη. Του χρόνου να δείτε που θα βάλω και ελληνικά... εγκεφαλικά που θα δείτε....

Δεν υπάρχουν σχόλια: